SZUKAJ
Baza Wiedzy
Zasady ogólne serwisu Predictive Solutions
Wysłane przez Toś Wojciech Tomasz, Predictive Solutions w dniu 05 sierpień 2011 14:26

Zasady serwisu Predictive Solutions [dawniej SPSS Polska]
Linia oddzielająca serwis techniczny od konsultingu i szkoleń jest często bardzo cienka. Jako generalną zasadę można przyjąć, że serwis techniczny zajmuje się zapewnieniem pomocy tylko w zakresie działania oprogramowania i tylko zgodnie z tym, jak to zostało przedstawione w dokumentacji programu.

Firma Predictive Solutions Sp. z o.o. prowadzi serwis techniczny dla wszystkich użytkowników licencjonowanych produktów IBM SPSS w Polsce. Bezpośrednią obsługę techniczną zapewniamy tylko narzędziom IBM SPSS dystrybuowanym przez naszą firmę. Do produktów tych należą między innymi:

  • IBM SPSS Statistics (dawniej SPSS) – plus moduły
  • IBM SPSS Modeler (dawniej Clementine) – plus moduły
  • IBM SPSS Data Collection (dawniej Data Entry) – plus moduły
Firma Predictive Solutions Sp. z o.o. prowadzi również serwis techniczny dla wszystkich użytkowników licencjonowanych produktów Predictive Solutions (PS) w Polsce oraz serwis techniczny dla Partnerów zagranicznych.
Do rodziny produktów PS należą między innymi:

Serwis techniczny dotyczy ostatniej wyprodukowanej wersji oprogramowania. 

Serwisem objęte są także wersje starsze zakupionego oprogramowania, jednakże pod warunkiem, że od wprowadzenia najnowszej wersji tego oprogramowania do sprzedaży nie minęło więcej niż rok. Użytkownicy oprogramowania IBM SPSS na zasadach umowy serwisowej mają prawo do serwisu technicznego przez cały okres opłacania opłat licencyjnych.

Przeczytaj również o funkcjonowaniu serwisu technicznego Predictive Solutions oraz co robi i czego nie robi nasz serwis. Warto również wiedzieć jak skorzystać z serwisu oraz co należy zrobić zanim skontakujesz się z serwisem, aby zapewnić sobie jak najlepszą obsługę z naszej strony.

(3 głosów)
Ten artykuł był pomocny
Ten artykuł nie przydał się

System Wsparcia Technicznego Predictive Solutions