SZUKAJ
Baza Wiedzy: Zasady serwisu
Jak skorzystać z serwisu Predictive Solutions?
Wysłane przez Toś Wojciech Tomasz, Predictive Solutions w dniu 05 sierpień 2011 14:35
 

Serwis techniczny Predictive Solutions [dawniej SPSS Polska] 
Pomoc techniczną w Predictive Solutions można uzyskać poprzez:

Kto może korzystać z serwisu technicznego?
Z serwisu technicznego może korzystać użytkownik oprogramowania IBM SPSS wymieniony w Umowie Licencyjnej jako Reprezentant Techniczny. W wypadku, gdy taka osoba nie została wskazana w Umowie Licencyjnej podczas pierwszego kontaktu z serwisem technicznym należy wskazać, kto będzie miał prawo do korzystania z serwisu technicznego.

Jak długo można korzystać z serwisu technicznego?
W przypadku zwykłego zakupu oprogramowania użytkownik jest uprawniony do serwisu technicznego przez okres 90 dni od daty zakupu oprogramowania.
Użytkownicy oprogramowania IBM SPSS na zasadach umowy serwisowej mają prawo do serwisu technicznego przez cały okres opłacania opłat licencyjnych.

(0 głosów)
Ten artykuł był pomocny
Ten artykuł nie przydał się

System Wsparcia Technicznego Predictive Solutions