SZUKAJ
Jak korzystać z supportu?
Jeżeli nie masz jeszcze konta - zarejestruj się korzystając z formularza w zakładce “ZAREJESTRUJ” (znajdziesz ją w górnym menu). Jeśli masz już konto - zaloguj się korzystając z panelu logowania po lewej stronie.

Po zalogowaniu możesz skorzystać z bazy wiedzy lub zadać pytanie. Żeby dodać pytanie skorzystaj z dostępnej w górnym menu opcji “Dodaj zgłoszenie”.

Dodając zgłoszenia określ produkt, którego dotyczy, typ pytania (Problem, Błąd, Opinia) i priorytet. Jeśli możesz - postaraj się dołączyć dodatkowe materiały (zrzuty ekranu, pliki), które mogą zilustrować pytanie. Jeśli podobne zgłoszenie pojawiło się już wcześniej, zobaczysz podpowiedzi z bazy wiedzy.

Po wysłaniu zgłoszenia, dostaniesz maila z automatycznym potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia, a następnie - odpowiedź. Twoje zgłoszenie może być aktualizowane mailowo lub bezpośrednio przez stronę support.predictivesolutions.pl. Po kliknięciu zakładki “Moje zgłoszenia” zobaczysz historię zadanych pytań.
System Wsparcia Technicznego Predictive Solutions