SZUKAJ

Kontakt z serwisem technicznym może odbywać się na kilka sposobów:

a. System wsparcia technicznego. Najwygodniejszy dla użytkownika i najszybciej obsługiwany kanał. Dostępny na tej stronie po zarejestrowaniu.
b. Poczta elektroniczna support@predictivesolutions.pl
c. Telefonicznie 12 636 96 80 bądź 731-988-730.

Zalogowanie do Systemu oferuje użytkownikowi szereg udogodnień, w tym:

a. Śledzenie obsługi zgłoszeń.
b. Przeglądanie historii zgłoszeń i porad.
c. Dostęp do kompendium informacyjnego Baza wiedzy zawierającego:

i. wybrane porady serwisu,
ii. cykle artykułów z zakresu gromadzenia i analizy danych oraz predykcji,
iii. porady techniczne i funkcjonalne z zakresu praktycznego wykorzystania programów IBM SPSS i rozwiązań Predictive Solutions,
iv. materiały do pobrania, np. instalatory dla serwisowanych wersji programów, czy aktualizacje (fixpack).

Dodając zgłoszenie do systemu podaj kluczowe dla obsługi informacje:

a. Numer licencji.
b. Nazwę rozwiązania bądź programu (wraz z numerem wersji),
c. Dokładny opis problemu,
d. Zrzuty ekranu prezentujące problem i komunikaty aplikacji.

W ramach serwisu technicznego Predictive Solutions służy przede wszystkim pomocą w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem oprogramowania IBM SPSS oraz produktów z rodziny rozwiązań Predictive Solutions (PS). Pomoc techniczna z naszej strony obejmuje:

a. Pomoc w instalacji i aktywacji programów IBM SPSS oraz rozwiązań PS.
b. Interpretację komunikatów o błędach.
c. Ogólne diagnozowanie problemów technicznych.
d. Wyjaśnianie nieoczekiwanego zakończenia działania.

Serwis techniczny oferuje także podstawową pomoc w korzystaniu z procedur opisanych w dokumentacji, poprzez rozszerzenie tego co w niej jest opisane (oraz np. przez podanie odpowiedniego przykładu na wykonanie danej procedury).
System Wsparcia Technicznego Predictive Solutions