SZUKAJ
Baza Wiedzy: Zasady serwisu
Co robi serwis techniczny Predictive Solutions?
Wysłane przez Toś Wojciech Tomasz, Predictive Solutions w dniu 05 sierpień 2011 15:33

Co robi serwis techniczny Predictive Solutions [dawniej SPSS Polska]?
W ramach serwisu technicznego Predictive Solutions służy przede wszystkim pomocą w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem oprogramowania IBM SPSS oraz produktów z rodziny rozwiązań Predictive Solutions (PS). Serwis techniczny zajmuje się tymi problemami, ale tylko w zakresie zgodnym z przedstawionym w dokumentacji oprogramowania.

Pomoc techniczna z naszej strony obejmuje:

  • pomoc w instalacji programów IBM SPSS oraz rozwiązań PS:
    • zdalną pomoc przy instalacji oprogramowania IBM SPSS lub rozwiązań PS;
    • rozwiązywanie problemów z nośnikiem, uniemożliwiających prawidłową instalację;
    • udzielanie wyjaśnień dotyczących wymagań sprzętowych;
    • telefoniczna pomoc użytkownikowi i przejście "krok po kroku" przez proces instalacji w przypadku poważnych problemów z zainstalowaniem oprogramowania;
  • interpretację komunikatów o błędach:
    • interpretacja komunikatów o błędach oprogramowania;
    • sugestie dotyczące prawidłowego działania programów;
  • ogólne diagnozowanie problemów technicznych:
    • weryfikacja niespodziewanych zachowań programów i sugestie dotyczące możliwych rozwiązań;
    • wskazywanie użytkownikowi rozwiązań i możliwych "obejść" występowania znanych problemów.
  • wyjaśnianie nieoczekiwanego zakończenia działania:
    • ocena przyczyn nieoczekiwanego zamknięcia programu;
    • sugerowanie strategii rozwiązywania problemu;
    • wskazywanie sposobu uniknięcia problemu.

Serwis techniczny oferuje także podstawową pomoc w korzystaniu z procedur opisanych w dokumentacji, poprzez rozszerzenie tego co w niej jest opisane (oraz np. przez podanie odpowiedniego przykładu na wykonanie danej procedury).

(2 głosów)
Ten artykuł był pomocny
Ten artykuł nie przydał się

System Wsparcia Technicznego Predictive Solutions