Co robi serwis techniczny Predictive Solutions [dawniej SPSS Polska]? W ramach serwisu technicznego Predictive Solutions służy przede wszystkim pomocą w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem oprogramowania IBM SPSS oraz produktów z rodziny rozwiązań Predictive Solutions (PS). Serwis techniczny zajmuje się tymi problemami, ale tylko w zakresie zgodnym z przedstawionym w dokumentacji oprogramowania.
Pomoc techniczna z naszej strony obejmuje:
- pomoc w instalacji programów IBM SPSS oraz rozwiązań PS:
- zdalną pomoc przy instalacji oprogramowania IBM SPSS lub rozwiązań PS;
- rozwiązywanie problemów z nośnikiem, uniemożliwiających prawidłową instalację;
- udzielanie wyjaśnień dotyczących wymagań sprzętowych;
- telefoniczna pomoc użytkownikowi i przejście "krok po kroku" przez proces instalacji w przypadku poważnych problemów z zainstalowaniem oprogramowania;
- interpretację komunikatów o błędach:
- interpretacja komunikatów o błędach oprogramowania;
- sugestie dotyczące prawidłowego działania programów;
- ogólne diagnozowanie problemów technicznych:
- weryfikacja niespodziewanych zachowań programów i sugestie dotyczące możliwych rozwiązań;
- wskazywanie użytkownikowi rozwiązań i możliwych "obejść" występowania znanych problemów.
- wyjaśnianie nieoczekiwanego zakończenia działania:
- ocena przyczyn nieoczekiwanego zamknięcia programu;
- sugerowanie strategii rozwiązywania problemu;
- wskazywanie sposobu uniknięcia problemu.
Serwis techniczny oferuje także podstawową pomoc w korzystaniu z procedur opisanych w dokumentacji, poprzez rozszerzenie tego co w niej jest opisane (oraz np. przez podanie odpowiedniego przykładu na wykonanie danej procedury).
|